Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017

Η επιρροή της θέσης της Σελήνης στη διατροφή μας, του Όμηρου Ερμείδη - The influence of the moon's position on our diet, by Homer Ermedy - there is a translator on the website - L'influenza della posizione della luna nella nostra dieta, Homer Ermeidi - si traduce in sito




Ο παρακάτω πίνακας αναλύει ανάλογα της θέσεως της Σελήνης στο ζωδιακό και το είδος τροφής

ΗΜΕΡΕΣ : Θερμότητας. ΣΤΟΙΧΕΙΟ : φωτιά. ΜΕΡΟΣ ΦΥΤΟΥ : καρπός
Κριός
Λέων
Τοξότης

Είδος τροφής  Λεύκωμα
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ
Το λεύκωμα ή πρωτεΐνη και χρησιμότητά του
    Είναι απαραίτητη για την διατροφή ανθρώπων και ζώων, γιατί είναι η μορφή με την οποία μπορούν να προσλάβουν τα αμινοξέα, απαραίτητα για  την  ανάπτυξη, συντήρηση και αναπαραγωγή  των ιστών  μας. Η  αξία  μίας  πρωτεΐνης  ως τροφή  εξαρτάται από δύο κυρίως παράγοντες : α)Το ποσοστό επί τοις εκατό της πρωτεΐνης που απορροφά, το  πεπτικό  σύστημα σε μορφή αμινοξέων και β) την περιεκτικότητα της σε απαραίτητα αμινοξέα. Ένα γραμμάριο λευκώματος δίνει 4,1 θερμίδες. Όταν λοιπόν έχουμε ως είδος τροφής λεύκωμα, καταλαβαίνουμε ότι  αυτές οι ημέρες  δίνουν  τις  καλύτερες  ποιότητες λευκωμάτων οι οποίες έχουν ιδιαίτερες επιδράσεις  στο  σώμα (ιστούς).
Λεύκωμα ή πρωτεΐνη περιέχονται σε  αβγά, φασόλια, οστρακοειδή, φιστίκια, κόκκινο και άσπρο κρέας, ψάρια ρεβίθια , γάλα εκτός βουτύρου.(εδώ Θα πρέπει να πούμε ότι το κρέας μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με  Ριζάλευρο, σόγια, σιτάλευρο, όσπρια, ρύζι, σουσάμι και καλαμπόκι).
ΗΜΕΡΕΣ : Ψυχρότητας. ΣΤΟΙΧΕΙΟ : γη. ΜΕΡΟΣ ΦΥΤΟΥ : ρίζα
Ταύρος
Παρθένος
Αιγόκερως

Είδος τροφής  Αλάτι
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ
Το αλάτι και χρησιμότητά του
     Το  αλάτι  είναι  συστατικό της  καθημερινής τροφής του ανθρώπου. Η μέτρια χρήση του μαγειρικού  αλατιού  είναι  ωφέλιμη στο  οργανισμό, εκτός  στις  περιπτώσεις τις
οποίες απαγορεύεται λόγω  ορισμένων ασθενειών. Εξ άλλου η κατάχρηση του αλατιού προκαλεί διαταραχές  και  παθήσεις. Ο μέσος όρος καθημερινής κατανάλωσης μαγειρικού αλατιού κυμαίνεται συνήθως από 12 μέχρι 20 γραμμάρια. Το ευρισκόμενο  στο σώμα μας μαγειρικό αλάτι (χλωριούχο νάτριο) συντελεί σημαντικά στην έκκριση του γαστρικού υγρού, υποβοηθά τα υγρά συστατικά του  σώματος, διευκολύνει  την  πέψη, διεγείρει την όρεξη και αποτρέπει τις επιβλαβείς ζυμώσεις και σήψεις στο στομάχι. Όταν με  την θρέψη  εισέρχεται στο αίμα το χλωριούχο  νάτριο  παρεμποδίζει  τα  λευκωματοειδή  στο  να διαλύσουν τα  ερυθρά αιμοσφαίρια, στον  πολλαπλασιασμό  των ερυθρών αιμοσφαιρίων  συντελεί  ουσιαστικά. Το  αλάτι δεν έχει αντισηπτικές ιδιότητες, αλλά εμποδίζει την ανάπτυξή τους.
Όταν λοιπόν  έχουμε ως  είδος  τροφής  αλάτι, καταλαβαίνουμε  ότι  αυτές  τις  ημέρες δίνουν τις καλύτερες ποιότητες αλάτων, οι οποίες έχουν ιδιαίτερη σημασία για  τον σχηματισμό του αίματος. Άλατα περιέχονται σε αλάτι, ξηρούς καρπούς, όσπρια , ελιές.
ΗΜΕΡΕΣ : Φωτός. ΣΤΟΙΧΕΙΟ : αέρας. ΜΕΡΟΣ ΦΥΤΟΥ : άνθος.
Δίδυμοι
Ζυγός
Υδροχόος

Είδος τροφής  λίπη
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ
Τα λίπη (έλαια) και χρησιμότητά τους
     Τα  λίπη  και τα έλαια είναι πολύτιμες τροφές, των οποίων η αξία έγκειται κυρίως στην συμπυκνωμένη ενέργεια που περιέχουν, δηλαδή στην μεγάλη απόδοση σε θερμίδες κατά την καύση. Ο ανθρώπινος οργανισμός που μπορεί να συνθέσει λίπος από υδατάνθρακες ή λευκώματα,  είναι ανάγκη να προσλαμβάνει  με  την  τροφή  του καθημερινά 40 γραμμάρια λίπους  και  αυτό γιατί, αφ ενός  μεν το  οργανικό λίπος είναι απαραίτητο για την ζωή, αφ΄ ετέρου τα  λίπη  είναι  φορείς  βιταμινών και άλλων ουσιών  και περιέχουν  ορισμένα ακόρεστα λιπαρά οξέα, τα  οποία δεν μπορεί ο οργανισμός να συνθέσει  από άλλες ουσίες.
      Ένα γραμμάριο λίπους (ελαίων) δίνει στον οργανισμό 9,3 θερμίδες. Όταν έχουμε λοιπόν είδος τροφής λίπος κατανοούμε ότι αυτές οι ημέρες δίνουν  καλύτερες ποιότητες λίπους ελαίων που τροφοδοτούν το αδενικό σύστημα.  
     Λίπη ή έλαια περιέχονται σε  βούτυρο, ελαιόλαδο, χοιρινό κρέας, καρύδια, κρέμα σαντιγί.(εδώ Θα πρέπει να πούμε ότι το κρέας μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με  Ριζάλευρο, σόγια, σιτάλευρο, όσπρια, ρύζι, σουσάμι και καλαμπόκι).
ΗΜΕΡΕΣ : νερού. ΣΤΟΙΧΕΙΟ : νερό. ΜΕΡΟΣ ΦΥΤΟΥ : άνθος.
Καρκίνος
Σκορπιός
Ιχθείς

Είδος τροφής  υδατάνθρακες
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ
Οι υδατάνθρακες και η χρησιμότητά  τους
     Υδατάνθρακες καλούνται οργανικές ενώσεις που αποτελούνται από άνθρακα, υδρογόνο  και οξυγόνο. Οι απλούστεροι από τους υδατάνθρακες  είναι  οι μονοσακχαρίτες. Πολλά είδη  μονοσακχαριτών βρίσκονται στη  φύση, άλλοι δε παρασκευάζονται και χημικά.
Σημαντικοί υδατάνθρακες είναι κυρίως το σταφυλοσάκχαρο, το οπωροσάκχαρο, το γαλακτοσταφυλοσάκχαρο, τα οποία βρίσκονται στα λαχανικά και φρούτα. Οι  υδατάνθρακες αποτελούν ένα από τα κύρια συστατικά  των  κυττάρων του οργανισμού και γι΄ αυτό το λόγο έχουν μεγάλη  σημασία  στη θρέψη.
Ένα γραμμάριο υδατάνθρακα δίνει στον οργανισμό  4,1 θερμίδες.
Όταν  έχουμε ως είδος τροφής τους υδατάνθρακες καταλαβαίνουμε  ότι  αυτές οι ημέρες  δίνουν  τις καλύτερες  ποιότητες   υδατανθράκων, οι  οποίοι  τροφοδοτούν τό νευρικό σύστημα.
Υδατάνθρακες  περιέχονται σε  πατάτες, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί(άμυλο),μέλι, ξερά σύκα, χουρμάδες, σταφίδες, μπανάνες, άλευρα, πάστες, φρούτα.
Διευκρινήσεις για τις Ημέρες

Φωτός
Τις μέρες αυτές ενδείκνυνται τροφές Λίπους(ελαίων). Όχι ποσότητες
Νερού
Τις  μέρες  αυτές  ενδείκνυνται τροφές Υδατανθράκων. Όχι ποσότητες
Ψυχρότητας
Τις μέρες  αυτές ενδείκνυνται τροφές Άλατος. Όχι ποσότητες
Θερμότητας
Τις μέρες  αυτές ενδείκνυνται  τροφές  Λευκωμάτων. Όχι ποσότητες


Διευκρινήσεις για τα Στοιχεία

Αέρος
Τις  μέρες  αυτές  ενδείκνυνται  τροφές  Λίπους. Όχι ποσότητες
Νερού
Τις  μέρες  αυτές  ενδείκνυνται τροφές Υδατανθράκων. Όχι ποσότητες
Γης 
Τις μέρες  αυτές ενδείκνυνται τροφές Άλατος. Όχι ποσότητες
Φωτιάς
Τις μέρες  αυτές ενδείκνυνται  τροφές  Λευκωμάτων.


Διευκρινήσεις για τα μέρη φυτού
Ρίζα
 Τις  μέρες  αυτές, η ρίζα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.
Άνθος
Τις μέρες αυτές, το άνθος είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά.
Φύλλο
Τις μέρες αυτές, το φύλλο  είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά..
Καρπός
Τις μέρες αυτές,  ο καρπός  είναι πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά.
Οπότε εδώ μπορούμε να δούμε πως συνδυάζονται  κάθε μέρα οι τροφές μας
Όταν έχουμε Ημέρα Νερού (Υδατάνθρακες), Στοιχείο  Νερό (Υδατάνθρακες), Μέρος φυτού  Φύλλο, Είδος τροφής  Υδατάνθρακες
Τότε τρώμε ένα συνδυασμό από τις κάτωθι τροφές :  πατάτες, ζυμαρικά, ρύζι, ψωμί, μέλι, ξηρά σύκα, χουρμάδες, σταφίδες, μπανάνες ,
άλευρα, πάστες, φρούτα, σαλάτα μαρούλι, κρεμμυδάκια πράσινα.
Όταν έχουμε  Ημέρα Θερμότητας, Στοιχείο  Φωτιά, Μέρος φυτού  Καρπός,  Είδος τροφής  Λεύκωμα
Τότε τρώμε ένα συνδυασμό από τις κάτωθι τροφές :  αυγά, φασόλια, οστρακοειδή, φιστίκια, κόκκινο και άσπρο κρέας, ψάρια, ρεβίθια,
γάλα εκτός βουτύρου. Το κρέας μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με  Ρυζάλευρο,. Σιτάλευρο, όσπρια, ρύζι, σουσάμι και καλαμπόκι
Όταν έχουμε  Ημέρα  Ψυχρότητας, Στοιχείο  Γη, Μέρος φυτού  Ρίζα,  Είδος τροφής  Αλάτι
Τότε τρώμε ένα συνδυασμό από τις κάτωθι τροφές :  ρίζες φυτών, παστά, ξηρούς καρπούς, όσπρια, ελιές (όλα αυτά συνοδεύονται με αλάτι).
Όταν έχουμε  Ημέρα Φωτός, Στοιχείο  Αέρας., Μέρος φυτού  Άνθος.,  Είδος τροφής  Λίπους (ελαίων)
Τότε τρώμε ένα συνδυασμό από τις κάτωθι τροφές :  Βούτυρο, ελαιόλαδο, χοιρινό κρέας, καρύδια, κρέμα σαντιγί,
Το κρέας και εδώ μπορούμε να το αντικαταστήσουμε  Ρυζάλευρο, σιτάλευρο, όσπρια, ρύζι, σουσάμι και καλαμπόκι.
Ποιες Βιταμίνες περιέχουν οι τροφές
Α
Καρότα, σπανάκι, πατάτες, αντίδια, τεύτλα, δαμάσκηνα, βερίκοκα, μουρουνέλαιο, μοσχαρίσιο συκώτι, γάλα.
D
Παράγεται από τον ανθρώπινο οργανισμό από την έκθεση του στον ήλιο
Ε
Κρέας, αυγά, γάλα, σιτηρά, πράσινα λαχανικά, συκώτι, ελαιόλαδο.
Κ
Πράσινα λαχανικά, κουνουπίδι, ντομάτες, σόγια, συκώτι, νεφρά, πατάτες, σιτηρά, λάδι, αυγά.
C
Εσπεριδοειδή, φράουλες, κεράσια, ανανάς, λάχανα, σπανάκι, πιπεριές, τομάτες, μαϊντανός
Β
Συκώτι, νεφρά, χορταρικά, δημητριακά, τυριά, αυγά, κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια, λαχανικά, φρούτα.
Ποια ιχνοστοιχεία έχουν οι τροφές
Ιχνοστοιχείο
Τροφή
Fe (Σίδηρος)
Συκώτι μαγειρεμένο 7,5 -17,00 ροδάκινο 6,8 μύδια 6,0 - αλεύρι ολικής αλέσεως 4,0  αναγκαίος για θηλασμό, εγκυμοσύνη, αίμα και βρέφη.
Ca(Ασβέστιο)  
Σκληρά τυριά 400-1200, μαλακά τυριά 60-725, ψάρια κονσέρβα μέχρι 400, καρύδια μέχρι 250, αυγά και φρούτα μέχρι 60, αλεύρι ολικής αλέσεως μέχρι 40,  ψάρια φρέσκα μέχρι 32.
   Αναγκαίο το Ασβέστιο για την ραχίτιδα, την οστεοπόρωση, για εξουδετέρωση δράσης ορισμένων τοξικών μετάλλων - μόλυβδος - υδράργυρος - αργίλιο - κάδμιο, για ψυχικές διαταραχές (υπερκινητικότητα - ανησυχία - κατάθλιψη - πανικός), για θηλασμό, για  αρρυθμίες καρδιάς, ελάττωση περίσσιου μαγνησίου.
Zn(Ψευδάργυρος)
Στρείδια 45,00 - μύδια 9,00 - γαρίδες 5,30 - καβούρια 4,30 τυριά κίτρινα 3,11 - τυριά λευκά 2,29 - γιαούρτι φρέσκο 0,38 - αμύγδαλα 2,56 - ηλιόσποροι 4,58 - σουσάμι 10,25 κρέας ψαχνό μαγειρεμένο 5,80 - χοιρινό μαγειρεμένο 4,00 - κοτόπουλο μπούτι μαγειρεμένο 3,18 - αυγό φρέσκο ασπράδι 0,02 - αυγό κρόκος 3,38 - μακαρόνια μαγειρεμένα 0,50 – φασόλια μαγειρεμένα1,00 – λάχανο ωμό 0,40 - καρότα μαγειρεμένα 0,15 - πατάτες βραστές, τηγανιτές 0,30 - μήλα 0,04 - ροδάκινα, πορτοκάλια, μπανάνες 0,20 (η έλλειψη του αυξάνει το φόβο και την ανασφάλεια στον άνθρωπο).
Mg(Μαγνήσιο)
Αμύγδαλα 252, φιστίκια 167, αλεύρι ολικής αλέσεως 140,γαρίδες 110, θαλασσινά 40-90, κρέας 25-50, μπανάνες 42.
Αναγκαίο για την παραγωγή ενέργειας, δρα μαζί με την Β1 και την Β6, το μεταβολισμό των πρωτεϊνών, απαραίτητο για μεταβίβαση μηνυμάτων  στα νεύρα. 
P (Φώσφορος)
Γάλα, τυρί, κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, αυγά, φιστίκια.
Αναγκαίος στην κατασκευή οστών, και δοντιών, για παραγωγή ενέργειας, για έλεγχο πρωτεϊνών.
Cu (Χαλκός)
Συκώτι 2,5 -11,00 - μύδια 7,6 - ελιές 1,60.
Αναγκαίο στην παραγωγή κολλαγόνου, μελανίνης απαραίτητη για μηνύματα των νεύρων στον εγκέφαλο.
Κ (Κάλλιο)
Φρούτα ξερά 710-1880, λαχανικά 140-1080, καρύδια 350 - 940, φρέσκα φρούτα 65-430 ψάρια 230-360, αλεύρι ολικής αλέσεως 360,αυγά 140, τυριά 100-190, τσάι 2160.
Αναγκαίο είναι το κάλλιο για την ισορροπία ύδατος στον ανθρώπινο οργανισμό, για ενεργοποίηση ενζύμων στην παραγωγή ενέργειας για τον σχηματισμό πρωτεϊνών, για την ευαισθητοποίηση του καρδιακού μυ και των μυών του σκελετού.
Se(Σελήνιο)
Γαρίδες  61,4 - καβούρια 99,2 - καραβίδες 81,4 - ρέγκα παστή 61,4 - τόνος κονσέρβα σε νερό 71,2 - τόνος κονσέρβα σε λάδι 59,0 - χταπόδι 55,4 - ανθότυρο 6,2 - φέτα 6,6 - γραβιέρα 11,2  αυγό ολόκληρο 8,7 - αυγό ασπράδι 5,2 - αυγό κρόκος 16,2- καλαμπόκι 15,8 - φασόλια ξερά 14,3 - ψωμί λευκό 19,4 – ψωμί ολικής αλέσεως 35,2 - ψωμί σικάλεως 25,8 - ηλιόσποροι 48,1 καρύδια 5,5 - μανιτάρια 11,0 -σκόρδα 4,4 - αλάτι 3,1 - μέλι 0,7 - πιπέρι κόκκινο 3,9 - μπανάνες 1,0 - βερίκοκα 1,3 - κεράσια 1,3 πορτοκάλια 1,0.
Το  Σελήνιο προστατεύει από τον καρκίνο και ορισμένες βαριάς μορφής αρθροπάθειες.
Μn (Μαγγάνιο)
Μαύρο ψωμί 4,3 - κάστανα 3,7 - φουντούκια 3,7 - αμύγδαλα 1,9 - ελιές 1,2.
Έλλειψη Μαγγανίου έχουν οι πάσχοντες από διαβήτη, καρδιακή ανεπάρκεια, σχιζοφρένεια, αρτηριοσκλήρωση, ρευματοειδή αρθρίτιδα.
Οι αριθμοί που αναφέρονται είναι σε χιλιοστά ανά 110 γραμμάρια τροφίμου.

 [Απόσπασμα από το ημερολόγιο της Σελήνης - ημερολόγιο-βιβλίο 1999-2010 του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδου].22

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου