Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

Παγκόσμιος έρωτας Αιωρισμός - του Ομήρου Ερμείδη





Σχέση ήχου συντονισμού αρμονίας παγκόσμιας βαρύτητος ερωτικού πεδίου και αρμονίας αντιβαρύτητος 

Εδώ έχουμε σαν παράδειγμα τους Γιόγκοι που επιδίδονται στον αιωρισμό. Ξέρουν μια μυστική ποιητική μελωδική φράση που για κάθε ένα είναι διαφορετική. Επαναλαμβάνουν νοερά ενώ διαλογίζονται, αποκόπτονται από τον γύρω κόσμο, όταν δε
συντονιστούν με την παγκόσμια ερωτική ενέργεια, τότε αρχίζει ο αιωρισμός. Παράλληλα νιώθουν απ’ ότι περιγράφουν, ερωτική φόρτιση δηλαδή κάτι σαν οργασμό. Αν αποσυντονιστούν πάλι αυτόματα πέφτουν πάλι κάτω. Αν ο συντονισμός συνεχισθεί, ο Γιόγκι αιωρείται όσο επιθυμεί.
  Τέτοια φαινόμενα αιωρισμού είχε δει και περιγράφει ο Μάρκο Πόλο. Εδώ πρέπει να εξηγήσουμε ότι το κάθε τι στην φύση και ο άνθρωπος φυσικά έχει μια συγκεκριμένη και πολύ προσωπική ιδιοσυχνότητα, κάτι σαν το δακτυλικό μας αποτύπωμα.
   Η φυσική λέγει όταν έχουμε συντονισμό ενός αριθμού συχνοτήτων, τότε το πλάτος της ταλάντωσης αυξάνει απεριόριστα και η ενέργεια. Αν συντονιστής λοιπόν με το σφαίρο την Ουράνια Αφροδίτη, όσο χρειάζεται για να υπερνικήσεις την δυναμική του βάρους σου, τότε αιωρείσαι. Ο κεραυνοβόλος έρωτας σίγουρα πρέπει να έχει σχέση με τις ιδιοσυχνότητες που συντονίζονται ακέραια η μια με την άλλη.   

Μαρτυρίες αιωρισμού

Ο ερευνητής Dr Jall (Τζάλ) αναφέρει για ανύψωση τεραστίων όγκων – βράχων στο Θιβέτ, μέσα στο βιβλίο του : Οι Θεοί κατοικούν στο Θιβέτ ; (1969 –1970). Αυτά γίνονται κυρίως με ηχητικά κύματα ή με τα κύμβαλα 12 μοναχών.
   Στην αρχαία Ελλάδα έχουμε τον Αλκαίο όπου με τους ήχους της λύρας του κτίζει τον ναό του Απόλλωνα στην Ιωνία, ανυψώνοντας τεράστιους όγκους μαρμάρου και κτίζοντας έτσι τον ναό.
   Υπάρχει και μια μυστική γραφή που θέλει και η Ακρόπολη των Αθηνών τουλάχιστον ένα μέρος της από πάνω προς τα κάτω. Αφού λέει η γραφή ότι οι Αθηναίοι είχαν στα χέρια τους και φύλαγαν με μεγάλο σεβασμό την λύρα του Ορφέα. Και με τους ήχους της σήκωναν βράχους στον αέρα.
  Αλλά και στην Ευρώπη, στα παιδιά του Ηρακλέους, τους Κέλτες και τους Γαλάτες, η μέθοδος είναι γνωστή. (Εγκυκλοπαίδεια Μυστικών επιστημών και της Θεουργίας – Βενετίας Νιούαλ – σελίδα 118)Προπάππους μάγου Μέρλιν, Μέρλιν και αυτός, να αιωρείται μεταφέροντας τεραστίους όγκους πετρών, ενώ από κάτω δυο τροβαδούροι τραγουδούν, ψέλνουν. Στο σχόλιο της εικόνας γράφει : ο Μέρλιν στο Στόουν Χένζ (Πέτρινος βράχος), σύμφωνα με ένα πανάρχαιο μύθο όπου μετέφερε από την Ιρλανδία περνώντας πάνω από την θάλασσα τεράστιους όγκους πετρών. Ακούγεται μεγαλειώδες.
    Εδώ στην Ελλάδα, ο Αμφίων, ο γιος της Αντιόπης και του Διός και δίδυμος αδερφός του Ζύθου, ένας από τους μεγαλύτερους κιθαρωδούς της αρχαιότητας, που διδάχθηκε την μουσική τέχνη κατευθείαν από τον Ερμή, έκανε το εξής καταπληκτικό. Ο Αμφίων και ο αδελφός του Ζύθος είναι κυρίως γνωστοί στην αρχαιότητα για το κτίσιμο της Θείβας και ειδικά για την περιστοίχηση της  (Παυσανίας – Ησίοδος ). Το κτίσιμο των τειχών της Θείβας έγινε με τον ακόλουθο τρόπο, ο μεν Ζύθος μετέφερε τους ογκώδεις λίθους, ο δε Αμφίων συναρμόνιζε τους ογκόλιθους με τον ήχο της λύρας του. Σηκώνοντας τους στον αέρα και τοποθετώντας τους σε μέρη που ήθελε. Έτσι ανεγέρθηκαν τα τείχη των Θειβών.
   Εδώ βλέπουμε ότι από το Θιβέτ μέχρι τους Δρυΐδες Γαλατοκέλτες να έχουμε ίδιες περιγραφές, μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια.  Ενός φαινομένου που τουλάχιστον
δια την επιστήμη του σήμερα, φαίνεται να αδυνατεί ακόμα και να τα σκεφθεί.
    Ο Πλίνιος μιλά για ναούς με αγάλματα που αιωρούνται, αγάλματα Θεών, κάτι που επιτυγχάνετο με ένα σύστημα μεγάλων μαγνητών. Αναφέρει τον αρχιτέκτονα Τιμοχάρη που είχε φτιάξει ένα τέτοιο αιωρούμενο άγαλμα στο ναό της Αρσινόης στην Αλεξάνδρεια. Επίσης αναφορά για τέτοια γεγονότα αναφέρουν και άλλοι πολλοί αρχαίοι συγγραφείς.
   Μια επίσης αναφορά του Κλαύδιου Πτολεμαίου μας μιλά για ένα μαγνητικό όγκο – βουνό πεδίο στο νησί των Σατύρων που αποκτούσε ένα έντονο μαγνητισμό, μετά από τελετουργικό των ιερέων. Η δε μαγνητική  δύναμη ήταν τέτοια ώστε μπορούσε να τραβά τα καρφιά από τα πλοία και να τα διαλύει (Δούκας Ένς της Σουαβίας – γραπτά Βιργιλίου του Μάγου {περιγραφή ίδια του Πτολεμαίου}).
   Αυτό το μαγνητικό βουνό ίσως σας φέρει στο νου την δική μας Μαγνησία απέναντι από την Μικρά Ασία που αποτελούν δίπολο και μέσα από άλλες διαδικασίες, δημιουργούν μια τεράστια «μπαταρία», την «μπαταρία» του Αιγαίου. Και έτσι μπορούμε να εξηγήσουμε διάφορα φαινόμενα που μας έχουν περιγράψει οι ιστορικοί μας.

Βιβλιογραφία
Αντιβαρύτητα και Κοσμικό δίκτυο – Νταίηβιντ Τσάντες
Εγκυκλοπαίδεια Μυστικών Επιστημών και Θεουργίας – Βενετίας Νιούαλ
Τα Μυστικά των Θεών στο Θιβέτ    Dr Jall (Τζάλ)
Σύμπαν, κοσμική και ζωική δύναμη – Φρέντ Χόυλς
Παγκόσμιο ερωτικό πεδίο – Βίλχεμ Ράιχ
Αναφορές αιωρισμού από τους : Παυσανίας «Αρκαδικά», Ησίοδος «Θεογονία», Πλίνιος, «Φυσική Ιστορία,  Κλαύδιος Πτολεμαίος «Αλμαγέστη», τόμος Α-ΣΤ.
                              
 [ΑΕΡΟΠΟΣ τεύχος 27, άρθρο συγγραφέως]
 
  http://seliniartemisekati.blogspot.gr/- Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου