[τοιχογραφία εκ της Πομπηίας]
Χριστιανική ιστορία
Η ζωή των πρωτοπλάστων εις τον παράδεισο κατά την Παλαιά
Διαθήκη.
Η ζωή εις τον
παράδεισο όπως μας αναφέρεται ήτο πολύ ωραία όπου δεν εργάζοντο και δεν υπήρχαν κακουχίες, αρρώστιες και οι άνθρωποι ήσαν ευτυχισμένοι.
5 καὶ πᾶν χλωρὸν ἀγροῦ πρὸ τοῦ γενέσθαι ἐπὶ τῆς
γῆς καὶ πάντα
χόρτον ἀγροῦ πρὸ τοῦ ἀνατεῖλαι·
οὐ γὰρ ἔβρεξεν ὁ Θεὸς ἐπὶ τὴν
γῆν, καὶ ἄνθρωπος οὐκ
ἦν ἐργάζεσθαι αὐτήν· [δεν εργάζοντο]
[«Γένεσις»,
κεφάλαιον 2ον , στίχος 5, Παλαιά Διαθήκη, Βίβλος]
15 καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον σοῦ
καὶ ἀνὰ
μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ
μέσον τοῦ σπέρματός σου καὶ ἀνὰ
μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς· αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν.
16 καὶ τῇ γυναικὶ εἶπε·
πληθύνων πληθυνῶ τὰς λύπας σου καὶ τὸν στεναγμόν σου· ἐν λύπαις τέξῃ τέκνα, καὶ πρὸς τὸν ἄνδρα σου ἡ ἀποστροφή σου, καὶ
αὐτός σου κυριεύσει.
17 τῷ δὲ ᾿Αδὰμ εἶπεν· ὅτι ἤκουσας τῆς φωνῆς τῆς
γυναικός
σου καὶ ἔφαγες ἀπὸ τοῦ ξύλου, οὗ ἐνετειλάμην σοι τούτου μόνου μὴ φαγεῖν, ἀπ᾿ αὐτοῦ ἔφαγες, ἐπικατάρατος
ἡ γῆ ἐν τοῖς
ἔργοις σου· ἐν λύπαις φαγῇ αὐτὴν πάσας τὰς
ἡμέρας τῆς ζωῆς σου·
18 ἀκάνθας καὶ τριβόλους ἀνατελεῖ σοι, καὶ φαγῇ τὸν χόρτον τοῦ ἀγροῦ.
19 ἐν ἱδρῶτι
τοῦ προσώπου σου φαγῇ
τὸν ἄρτον σου, ἕως τοῦ ἀποστρέψαι σε εἰς
γὴν γῆν, ἐξ ἧς ἐλήφθης, ὅτι γῆ εἶ καὶ εἰς γῆν ἀπελεύσῃ·
[«Γένεσις»,
κεφάλαιον 3ον και στίχοι 16-19, Παλαιά Διαθήκη, Βίβλος] Από εδώ και εις το εξής θα
είχαν κακουχίες, λύπες και αρρώστειες.
Ελληνική μυθολογία, προκατακλυσμιαία ιστορία
Η ζωή των πρώτων ανθρώπων κατά τα χρόνια του Κρόνου.
Εις τον Κρόνειο λόφο της Ολυμπίας κάθε χρόνο
εθυσίαζαν εις τον Κρόνο προς θύμηση της εποχής του Κρόνου όπου δεν υπήρχαν
αρρώστιες και ονομάζετο «χρυσή εποχή». Όπου οι άνθρωποι δεν αρρώσταιναν και δεν
κουράζοντο και περνούσαν πολύ καλά αφού τα είχαν όλα. Επίσης υπάρχει η θύμηση
αυτή και εις τους Κρήτες όπου έλεγαν ότι εις την εποχή του Κρόνου τα αγαθά ήσαν
άφθονα και εκείνοι
που εβασίλευαν ήτο άνθρωποι θειότερου γένους.
Ο Διόδωρος Σικελιώτης
μας αναφέρει ότι οι άνθρωποι της εποχής του Κρόνου ήσαν παντελώς άκακοι και δεν
έκαμαν κακές πράξεις, δεν υπήρχαν γηρατειά και πέθαιναν σαν να έρχονταν ο
ύπνος. Οι παραδόσεις αυτές ήτο κρητικές αλλά όχι μόνον. Ο Διόδωρος που τις
καταγράφει αναφέρεται εις τον Ησίοδο εις το έργο του «Θεογονία» εις το κεφάλαιο «Έργα και Ημέραι» και εις τους
στίχους ...-...:
Χρύσεον μὲν πρώτιστα γένος μερόπων ἀνθρώπων
ἀθάνατοι ποίησαν Ὀλύμπια δώματ’ ἔχοντες.
οἳ μὲν ἐπὶ Κρόνου ἦσαν, ὅτ’ οὐρανῷ ἐμβασίλευεν·
ὥστε θεοὶ δ’ ἔζωον ἀκηδέα θυμὸν ἔχοντες
νόσφιν ἄτερ τε πόνων καὶ ὀιζύος· οὐδέ τι δειλὸν
γῆρας ἐπῆν, αἰεὶ δὲ πόδας καὶ χεῖρας ὁμοῖοι
τέρποντ’ ἐν θαλίῃσι κακῶν ἔκτοσθεν ἁπάντων· θνῇσκον δ’ ὥσθ’ ὕπνῳ δεδμημένοι· ἐσθλὰ δὲ πάντα
τοῖσιν ἔην· καρπὸν δ’ ἔφερε ζείδωρος ἄρουρα
αὐτομάτη πολλόν τε καὶ ἄφθονον· οἳ δ’ ἐθελημοὶ
ἥσυχοι ἔργ’ ἐνέμοντο σὺν ἐσθλοῖσιν πολέεσσιν.
[ἀφνειοὶ μήλοισι, φίλοι μακάρεσσι θεοῖσιν.».
|
...
...
...
|
Οι Κρόνιοι όπως μας
πληροφορεί ο Πλούταρχος
εις
τα έργα του επανηλλειμένως, ήσαν οι Σημιτοφοίνικες της Καρχηδόνος οι οποίοι
ελάτρευαν τον Κρόνο, και οι οποίοι εθυσίαζαν μικρά παιδιά για να τον
εξευμενίσουν.
Ο Πλούταρχος εις το έργο του «Περί δεισιδαιμονίας» επιτίθεται κατά της λατρείας
των Τιτάνων, οι οποίοι κατά την εποχή του, οι Σημίτες – Φοίνικες ελάτρευον τον
Κρόνο, και οι Ιουδαίοι ελάτρευον τον Τυφώνα. Που περιγράφει τις ανθρωποθυσίες
των οπαδών του Κρόνου, καταγγέλλει: «Αν, ωστόσο εγίνοντο άρχοντες οι Τυφώνες ή οι Γίγαντες, διώχνοντας τους
θεούς, με ποιες άραγε θυσίες θα ήσαν ευχαριστημένοι ή ποιες ιεροτελεστίες θα
απαιτούσαν; »
Όπως μας πληροφορεί εις το έργο του «Περί Ίσιδος και Οσίριδος» ότι
οι Ιουδαίοι θεωρούσαν τον εαυτόν τους απόγονο του Τυφώνος, δηλαδή Κρονίους.
[Μυθιστορία – Στέφανος
Μυτιληναίος – κεφάλαιο 7ο – Ο πόλεμος Ελλήνων και
Ατλάντων – σελίδα 86]
Ο θεός Κρόνος δια να διασφαλίσει την εξουσία
του, ως σκληρός θεός ο οποίος ήτο, τρώγει τα παιδιά του, όπου εις αυτόν
απέδωσαν οι Εβραίοι τις ιδιότητες του Γιακχβέ, όπως μας πληροφορεί και ο Πλούταρχος ανωτέρω.
Η βιβλιογραφία αποκρύπτεται μερικώς γιατί η αναπαραγωγή πληροφοριών του Βιβλίου γίνεται χωρίς ουδεμία αναφορά , στο Βιβλίο, στο μπλόγκ και το όνομα του Συγγραφέως
Απόσπασμα από το βιβλίο «Αναμνήσεις από το μέλλον του χθές», 2019.
http://seliniartemisekati.blogspot.gr/ -
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται
ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και
κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο
κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα
αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην
συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ,
ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των
συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου