Το περπάτημα επάνω στο νερό του Ωρίωνος, του
Ίφικλου αντί του Ιησού, στην αρχαιότητα και τον χριστιανισμό, του
Όμηρου Ερμίδη - Il camminare sull'acqua di Orione, Ifiklos invece di Gesù, nell'antichità e nel cristianesimo, di Omero Ermide
[η φωτογραφία προέρχεται από την ακόλουθη
ιστοσελίδα : http://www.orthodoxpath.org/spiritual-life/the-techniques-of-spiritual-warfare-and-of-the-spiritual-life/
]
Ελληνική
μυθολογία, προκατακλυσμιαία ιστορία
Το περπάτημα επάνω εις το νερό του Ωρίωνος, και του
Ίφικλου
[Α ..,.] Ὠρίωνα
δὲ Ἄρτεμις
ἀπέκτεινεν ἐν
Δήλῳ. Τοῦτον
γηγενῆ λέγουσιν ὑπερμεγέθη
τὸ σῶμα·
Φερεκύδης δὲ αὐτὸν
Ποσειδῶνος καὶ
Εὐρυάλης λέγει. ἐδωρήσατο
δὲ αὐτῷ
Ποσειδῶν διαβαίνειν τὴν
θάλασσαν
[Απολλόδωρος .., ..,.].
Τον
Ωρίωνα δε, η Άρτεμις τον σκότωσε εις την Δήλο. Αυτόν τον γεννημένο από την Γη
έλεγαν και υπερμεγέθη κατά το σώμα· ο Φερεκύδης δε, αυτόν του Ποσειδώνα και της
Ευρυάλης (υιό) αναφέρεται. Εδώρισε δε σε αυτόν ο Ποσειδών το να διαβαίνει
[βαδίζει] επάνω εις την θάλασσα.
Ο
Ίφικλος ήτο υιός του Φυλάκου, εγγονός του Δευκαλίωνος και του Αιόλου, θεού των
Ανέμων. Ο οποίος είχε την ικανότητα να τρέχει ταχύτερα από τους ανέμους και
μάλιστα έτρεχε πατώντας τις κορυφές των σταχυών.
Χριστιανική
ιστορία
Το
περπάτημα επάνω εις το νερό του Ιησού
Εις το
κατά Ματθαίον, Ευαγγέλιον εις το κεφάλαιο .., και εις τους στίχους : ..-..
αναφέρεται το περπάτημα του Ιησού επάνω εις την θάλασσα :
.. τὸ
δὲ πλοῖον
ἤδη μέσον τῆς
θαλάσσης ἦν, βασανιζόμενον ὑπὸ
τῶν κυμάτων· ἦν
γὰρ ἐναντίος
ὁ ἄνεμος.
.. τετάρτῃ
δὲ φυλακῇ
τῆς νυκτὸς
ἀπῆλθε
πρὸς αὐτοὺς
ὁ ᾿Ιησοῦς
περιπατῶν ἐπὶ
τῆς θαλάσσης.
.. καὶ
ἰδόντες αὐτὸν
οἱ μαθηταὶ
ἐπὶ
τὴν θάλασσαν περιπατοῦντα
ἐταράχθησαν λέγοντες ὅτι
φάντασμά ἐστι, καὶ
ἀπὸ
τοῦ φόβου ἔκραξαν.
Όπως εις
το Ευαγγέλιον κατά Μάρκον, εις το κεφάλαιο .., και εις τους στίχους ..-.. :
.. καὶ
ἀποταξάμενος αὐτοῖς
ἀπῆλθεν
εἰς τὸ
ὄρος προσεύξασθαι
.. καὶ
ὀψίας γενομένης ἦν
τὸ πλοῖον
ἐν μέσῳ
τῆς θαλάσσης, καὶ
αὐτὸς
μόνος ἐπὶ
τῆς γῆς.
.. καὶ
ἰδὼν
αὐτοὺς
βασανιζομένους ἐν τῷ
ἐλαύνειν· ἦν
γὰρ ὁ
ἄνεμος ἐναντίος
αὐτοῖς·
καὶ περὶ
τετάρτην φυλακὴν τῆς
νυκτὸς ἔρχεται
πρὸς αὐτοὺς
περιπατῶν ἐπὶ
τῆς θαλάσσης, καὶ
ἤθελε παρελθείν αὐτούς
.. οἱ
δέ ἱδόντες αὐτόν
περιπατούντα θαλάσσης ἔδοξαν φάντασμα εἶναι,
καὶ ἀνέκραξαν·
.. πάντες γὰρ
αὐτὸν
εἶδον καὶ
ἐταράχθησαν. καὶ
εὐθέως ἐλάλησε
μετ᾿ αὐτῶν
καὶ λέγει αὐτοῖς·
θαρσεῖτε, ἐγώ
εἰμι, μὴ
φοβεῖσθε.
Και τέλος εις το Ευαγγελίον κατά Ιωάννην, εις το
κεφάλαιον .., και εις τους στίχους ..-..:
.. ῾Ως
δὲ ὀψία
ἐγένετο, κατέβησαν οἱ
μαθηταὶ αὐτοῦ ἐπὶ
τὴν θάλασσαν,
.. καὶ
ἐμβάντες εἰς
τὸ πλοῖον
ἤρχοντο πέραν τῆς
θαλάσσης εἰς Καπερναούμ. Καὶ
σκοτία ἤδη ἐγεγόνει
καὶ οὐκ
ἐληλύθει πρὸς
αὐτοὺς
ὁ ᾿Ιησοῦς,
.. ἥ
τε θάλασσα ἀνέμου μεγάλου πνέοντος
διηγείρετο.
.. ἐληλακότες
οὖν ὡς
σταδίους εἴκοσι πέντε ἢ
τριάκοντα θεωροῦσι τὸν
᾿Ιησοῦν
περιπατοῦντα ἐπὶ
τῆς θαλάσσης καὶ
ἐγγὺς
τοῦ πλοίου γινόμενον, καὶ
ἐφοβήθησαν.
.. ὁ
δὲ λέγει αὐτοῖς·
ἐγώ εἰμι·
μὴ φοβεῖσθε.
.. ἤθελον
οὖν λαβεῖν
αὐτὸν
εἰς τὸ
πλοῖον, καὶ
εὐθέως τὸ
πλοῖον ἐγένετο
ἐπὶ
τῆς γῆς
εἰς ἣν
ὑπῆγον.
Βλέπουμε
ότι ο Ιησούς περπάτησε επάνω εις την θάλασσα της Καπερναούμ πολύ μετά από τον Ωρίωνα και τον Ιφικλή.
Η βιβλιογραφία αποκρύπτεται,
επειδή αναπαράχθηκαν άρθρα του συγγραφέως άνευ αναφοράς του ονόματός του, της
ιστοσελίδος αλλά και του βιβλίου που αναφέρεται κάτωθι.
Απόσπασμα
από το βιβλίο του συγγραφέως Ομήρου Ερμίδη με τον τίτλο «Αναμνήσεις από το
μέλλον του χθες» 2019.
http://seliniartemisekati.blogspot.gr/
- Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
- Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή
εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν
υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα
αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην
συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ,
ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των
συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου