Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Ψυχή μου, της Μάρως Ιωαννίδου - La mia anima, Maros Ioannidou - Mi alma, Maros Ioannidou - My soul, Maro Ioannidou



Ψυχή μου

Ψυχή μου... είναι ευτυχία να σε γνωρίζω...
Ψυχή μου... κανένας δεν μπορεί να σε πληγώσει, αν δεν του το επιτρέψεις εσύ...
Ψυχή μου... τι άλυτο μυστήριο είσαι για μένα...
Ψυχή μου... τι όμορφα που είναι όταν ταξιδεύεις αλλού...
Ψυχή μου... είσαι πάντα προστατευμένη...
Ψυχή μου... είσαι ελεύθερη να ονειρεύεσαι...
Ψυχή μου... ταξίδεψε με σε άλλες διαστάσεις...
Ψυχή μου... πόσο μου μοιάζεις...
Ψυχή μου... σου αξίζει κάθε ευτυχία... Ψυχή μου... όλα είναι γραμμένα στο βιβλίο της ζωής σου...
Ψυχή μου... κάποιες φορές νιώθεις απογοητευμένη...
Ψυχή μου... πόσο γρήγορα σηκώνεσαι ξανά...
Ψυχή μου... όλα είναι μια ψευδαίσθηση...
Ψυχή μου... δεν χρειάζεται να απογοητεύεσαι...
Ψυχή μου... δεν αξίζει να κλάψεις για κανέναν...
Ψυχή μου... όσοι αξίζουν τα δάκρυά σου, δεν θα σε κάνουν ποτέ να κλάψεις...
Ψυχή μου... μη σταματάς ποτέ να ελπίζεις...
Ψυχή μου... έρχονται καλύτερες μέρες... Ψυχή μου... αυτοί που μας πληγώνουν ποτέ δεν ήσαν δικοί μας και όμοιοί μας...
Ψυχή μου... εσύ συνέχισε στο μονοπάτι σου προς το Φως...
Ψυχή μου... μη σε πτοούν οι ταλαιπωρίες...
Ψυχή μου... είσαι τόσο δυνατή...
Ψυχή μου... μου δίνεις πάντα κουράγιο...
Ψυχή μου... από εκεί ψηλά με προσέχεις...
Ψυχή μου... σου αξίζουν τα καλύτερα...
Ψυχή μου... σ' αγαπώ...
http://seliniartemisekati.blogspot.gr/ - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου