Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Τι λένε οι Ιρλανδοί για τα ξωτικά και τις νεράιδες, του Aeryn / What the Irish Say About Elves and Fairies, by Aeryn / Cosa dicono gli irlandesi su elfi e fate, di Aeryn / «Что ирландцы говорят об эльфах и феях», Айрин

 

 


Τι λένε οι Ιρλανδοί για τα ξωτικά και τις νεράϊδες, του Aeryn

 [η φωτογραφία προέρχεται από την ακόλουθη ιστοσελίδα : https://irina-ponochevnaya.deviantart.com/journal/Art-with-my-stock-feature-of-the-week-532185501  ]
 
 
Οι Ιρλανδοί λένε ότι τα ξωτικά και οι νεράϊδες που είναι μια διαφορετική φυλή ανθρώπων με φοβερή τεχνολογία και ομορφιά από τις αιμομιξίες με ανθρώπους έκαψαν να υπάρχουν γιατί αφομοιώθηκαν με τους Ιρλανδούς.
Γι αυτό και οι Ιρλανδοί έχουν ξωτικά χαρακτηριστικά.
Τα παιδία από τις αιμομιξίες αυτές, οι λεγόμενοι Σιδ, αναγνωρίζονται από τα όμορφα ματιά, το μεγάλο μέτωπο και την κλίση στις τέχνες καθώς και από τον παράτολμο, θαρραλέο μα εγωιστικό χαρακτήρα τους.
Γι αυτό λοιπόν η Ιρλανδία είναι η χωρά τον ονείρων μου.
Η πρωτεύουσα της Ιρλανδίας μάλιστα, είναι ακόμα παραδοσιακή σε κάποια μέρη και οι άνθρωποι φοράνε τις παραδοσιακές ενδυμασίες, πηγαίνουν σε παμπς και χορεύουν τα βράδια γύρω και πάνω από φλόγες.
Με λίγα λογία η Ιρλανδία είναι ξωτική και την λατρεύω. Έτσι λοιπόν πιστεύω ότι οι νεράϊδες υπάρχουν μέσα από την ιρλανδική παράδοση ,μέσα από τους ιδίους τους ανθρώπους.
Η γιαγιά της γιαγιάς μου ήταν Ιρλανδή και ζούσε στην Κρήτη με τον άντρα της. Ήταν τότε που οι Τούρκοι πολεμούσαν με τους Κρητικούς και τα γυναικόπαιδα έπρεπε να φλέγονται και να πηγαίνουν στις σπηλιές.
Τότε λοιπόν, ο παππούς είπε στην γιαγιά να πάει να κρυφτεί μαζί με τους άλλους και εκείνη απάντησε :
Γιατί γερό μου; εγώ είμαι γριά, δεν θα αρέσω πια στους Τούρκους, θα με αγνοήσουν.
Κι εκείνος απάντησε «Κι αν δουν γριά μου την ξωτική ομορφιά που βλέπω εγώ μέσα σου και πάνω σου;
Αν σε δουν όπως εγώ, με τα δικά μου μάτια;
 Τότε τι θα κάνω, αν σε πάρουν μακριά μου ;»
Βέβαια την ιστορία αυτή μου την είπε η γιαγιά μου, δεν ξέρω αν ισχύει η αν είναι παρμένη από την παράδοση.
Πάντως κάποιοι καταστροφολόγοι λένε πως ο νεραϊδόλαος και ο ξωτικόλαος είναι κρυμμένος στα βάθη της γης ,τα Κόμπολτς όπως αναφέρεται στο βιβλίο «Κούφια Γη» και ετοιμάζουν εξέγερση ενισχύοντας τα τάγματα των Μπάνσις και των λεγομένων Daoine Sidhe και θέλουν να πάρουν εκδίκηση από τους ανθρώπους που τους εξαφάνισαν. Βέβαια κάτι τέτοιο δεν το πιστεύω
Πηγή : http://www.neraidokiklos.gr/forum/showthread.php ?t=3365              
http://seliniartemisekati.blogspot.gr/ - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος (link). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.(162-27-20)
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου