Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Το περπάτημα επάνω στο νερό του Ωρίωνος, του Ίφικλου αντί του Ιησού, στην αρχαιότητα και τον χριστιανισμό, του Όμηρου Ερμίδη / Il camminare sull'acqua di Orione, Ifiklos invece di Gesù, nell'antichità e nel cristianesimo, di Omero Ermide / Хождение по водам Ориона, Ификл вместо Иисуса, в древности и христианстве, Гомер Гермид

Το περπάτημα επάνω στο νερό του Ωρίωνος, του Ίφικλου αντί του Ιησού, στην αρχαιότητα και τον χριστιανισμό, του Όμηρου Ερμίδη

[η φωτογραφία προέρχεται από την ακόλουθη ιστοσελίδα : http://www.orthodoxpath.org/spiritual-life/the-techniques-of-spiritual-warfare-and-of-the-spiritual-life/  ]
Ελληνική μυθολογία, προκατακλυσμιαία ιστορία
Το περπάτημα επάνω εις το νερό του Ωρίωνος, και του Ίφικλου
[Α ..,.] ρίωνα δ ρτεμις πέκτεινεν ν Δήλ. Τοτον γηγεν λέγουσιν περμεγέθη τ σμα· Φερεκύδης δ ατν Ποσειδνος κα Ερυάλης λέγει. δωρήσατο δ ατ Ποσειδν διαβαίνειν τν θάλασσαν
[Απολλόδωρος .., ..,.].
  Τον Ωρίωνα δε, η Άρτεμις τον σκότωσε εις την Δήλο. Αυτόν τον γεννημένο από την Γη έλεγαν και υπερμεγέθη κατά το σώμα· ο Φερεκύδης δε, αυτόν του Ποσειδώνα και της Ευρυάλης (υιό) αναφέρεται. Εδώρισε δε σε αυτόν ο Ποσειδών το να διαβαίνει [βαδίζει] επάνω εις την θάλασσα.
  Ο Ίφικλος ήτο υιός του Φυλάκου, εγγονός του Δευκαλίωνος και του Αιόλου, θεού των Ανέμων. Ο οποίος είχε την ικανότητα να τρέχει ταχύτερα από τους ανέμους και μάλιστα έτρεχε πατώντας τις κορυφές των σταχυών.
Χριστιανική ιστορία
Το περπάτημα επάνω εις το νερό του Ιησού
  Εις το κατά Ματθαίον, Ευαγγέλιον εις το κεφάλαιο .., και εις τους στίχους : ..-.. αναφέρεται το περπάτημα του Ιησού επάνω εις την θάλασσα :
.. τ δ πλοον δη μέσον τς θαλάσσης ν, βασανιζόμενον π τν κυμάτων· ν γρ ναντίος νεμος.
.. τετάρτ δ φυλακ τς νυκτς πλθε πρς ατος ᾿Ιησος περιπατν π τς θαλάσσης.
.. κα δόντες ατν ο μαθητα π τν θάλασσαν περιπατοντα ταράχθησαν λέγοντες τι φάντασμά στι, κα π το φόβου κραξαν.
  Όπως εις το Ευαγγέλιον κατά Μάρκον, εις το κεφάλαιο .., και εις τους στίχους ..-.. :
.. κα ποταξάμενος ατος πλθεν ες τ ρος προσεύξασθαι
.. κα ψίας γενομένης ν τ πλοον ν μέσ τς θαλάσσης, κα ατς μόνος π τς γς.
.. κα δν ατος βασανιζομένους ν τ λαύνειν· ν γρ νεμος ναντίος ατος· κα περ τετάρτην φυλακν τς νυκτς ρχεται πρς ατος περιπατν π τς θαλάσσης, κα θελε παρελθείν ατούς
.. ο δέ δόντες ατόν περιπατούντα θαλάσσης δοξαν φάντασμα εναι, κα νέκραξαν·
.. πάντες γρ ατν εδον κα ταράχθησαν. κα εθέως λάλησε μετ᾿ ατν κα λέγει ατος· θαρσετε, γώ εμι, μ φοβεσθε.
Και τέλος εις το Ευαγγελίον κατά Ιωάννην, εις το κεφάλαιον .., και εις τους στίχους ..-..:
.. Ως δ ψία γένετο, κατέβησαν ο μαθητα ατο  π τν θάλασσαν,
.. κα μβάντες ες τ πλοον ρχοντο πέραν τς θαλάσσης ες Καπερναούμ. Κα σκοτία δη γεγόνει κα οκ ληλύθει πρς ατος ᾿Ιησος,
.. τε θάλασσα νέμου μεγάλου πνέοντος διηγείρετο.
.. ληλακότες ον ς σταδίους εκοσι πέντε τριάκοντα θεωροσι τν ᾿Ιησον περιπατοντα π τς θαλάσσης κα γγς το πλοίου γινόμενον, κα φοβήθησαν.
.. δ λέγει ατος· γώ εμι· μ φοβεσθε.
.. θελον ον λαβεν ατν ες τ πλοον, κα εθέως τ πλοον γένετο π τς γς ες ν πγον.
  Βλέπουμε ότι ο Ιησούς περπάτησε επάνω εις την θάλασσα της Καπερναούμ πολύ μετά από τον Ωρίωνα και τον Ιφικλή.
Η βιβλιογραφία αποκρύπτεται, επειδή αναπαράχθηκαν άρθρα του συγγραφέως άνευ αναφοράς του ονόματός του, της ιστοσελίδος αλλά και του βιβλίου που αναφέρεται κάτωθι.
Απόσπασμα από το βιβλίο του συγγραφέως Ομήρου Ερμίδη με τον τίτλο «Αναμνήσεις από το μέλλον του χθες» 2019.

http://seliniartemisekati.blogspot.gr/ 
- Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ   
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου